poniedziałek, 29 grudnia 2014

Ogólne #1 - O blogu

Witam czołgistów!
Założyłem tego bloga, aby móc się z wami dzielić przemyśleniami, omówieniami newsów, aktualizacji, jak też powtórkami bitew i opisami czołgów.

Oto kategorie:
- Coś o czołgach - kategoria, w której będę opisywał czołgi z gry WoT, jak też wystawiał moją opinię na ich temat.
- Informacje blogowe- ogólne sprawy dotyczące bloga
- Klan - informacje na temat mojego klanu: -P-H-
- Newsy WoT - nowości z WoT i ich opis
- Oferty specjalne - informacje o nadchodzących ofertach specjalnych
- Ogólne - ogólnie na temat WoT-a
- Powtórki - powtórki bitew

Mam nadzieję, że spodoba wam się mój blog. Oczywiście to, jak wygląda zależy od was, więc piszcie swoje opinie, uwagi, jak też krytyki.

Pozdrawiam,
Miter121

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Snow-Falling-Effect